Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini ja kova suru...
Voi Tanja! Osanotto suureen suruusi. Varhain jouduit sinäkin luopumaan Äidistäsi. Törkeää, ettet ole vieläkään saanut tarvitsemaasi apua. Opiskeletko, käytkö töissä? Voisitko sitä kautta saada apua nopeammin? Entä saisitko lähetettä paikallisesta terveyskeskuksesta tai voisitko turvautua yksityiseen puoleen? Uskon, että suru pitkittyy, jos sitä ei pääse kunnolla purkamaan. Itselläni on ollut kausittain samoja oireita; unettomuutta, syömättömyyttä, "lasittuneisuutta" (saatan olla pitkiä aikoja katse seisahtuneena ja puhumatta). Näiltä sivuilta olen saanut valtavasti apua. Tahtoisin silti käydä juttelemassa jonkun ammattilaisen kanssa, mutta olen itsekin huomannut, ettei se onnistu ihan helposti. Kunnalliseen mielenterveystoimistoon en pyynnöistäni huolimatta ole saanut lähetettä, joten nyt täytyy turvautua yksityiseen puoleen. En tahdo olla näin surkea ja masentunut taas. Tiedän, ettei Äitikään haluaisi minun surevan näin kovin. Uskon, että myös sinun Äitisi haluaisi sinun jaksavan ja jatkavan elämääsi. Elämällä on sinulle varattuna vielä paljon hyvää, usko pois. Nyt vain täytyy selvitä pahimmasta surusta. Ikävä ei katoa koskaan, mutta se muuttaa muotoaan. Älä jää yksin. Muista tämä palsta, ja yritä saada pian apua. Jos haluat kirjoitella, voit laittaa viestiä vaikka omat viestit puolelle. Voimia ja jaksamista!- Re: Äitini ja kova suru...Tiltu_R
- Re: Äitini ja kova suru...tuulapirkko
- Re: Äitini ja kova suru...surusyksy