Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Miten saisi päivän käyntiin - lapsen ajatukset ja suru???
Hei! En osaa neuvoa vanhimman poikasi kanssa. Ehkäpä voisit ottaa vaikka yhteyttä perheneuvolaan, jos vain jaksat. Sieltä saisi varmaan vinkkejä miten voisit turvata lastesi henkisen hyvinvoinnin. Minullakin on kolme lasta, mutta vanhin vasta 5. Joten he eivät vielä oikein käsitä kuolemaa. Se heitä kyllä huolettaa kun äiti itkee. Lisäksi minun surressa mieheni on tukena lapsille sekä apuna arjen askareissa. Teidän perheeltä tämä apu ja tuki puuttuu ja juuri sitä ihmistä surraan kuka voisi näissä auttaa. Mitähän tukea voisi saada neuvolasta. Ehkäpä perhetyöntekijän välillä kotiin lasten kanssa niin että itse voit surra. Voit laittaa minulle yksityisviestiä jos haluat. Sittenpähän pohditaan näitä asioita kaksin.Kiitän saamastani tuesta tällä listalla. Toivottavasti jaksatte lueskella ja vastailla "ruikutuksiini" tästedeskin. Helpottaa kun huomaa ettei ole yksin vaikka onkin vailla sydänystävää. Tänään on ollut aika hyvä päivä. Huomenna menen haudalle. Tietääkö kukaan kuinka pitkään palavia kynttilöitä löytyy kaupoista, olen tavannut ainakin 120 tuntia palavan öljykynttilän (lyhtyyn), onkohan se pisimpään palava? Pääsen niin harvoin haudalle ja olisi ihanaa jos siellä palaisi liekki aina.
- Re: Miten saisi päivän käyntiin - lapsen ajatukset ja suru???fallingteardrops
- Re: Miten saisi päivän käyntiin - lapsen ajatukset ja suru???mamma
- Re: Miten saisi päivän käyntiinmaan matkalainen