Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten saisi päivän käyntiin

Voi kiitos! Kauniisti kirjoitettu. Mukavaa kun vastasit. Ystävien kohdalla on juttu niin etteivät he julmia ole- heitä vaan ei ole. olen ollut pitkään lasten kanssa kotona. lapsuuden ystävät ovat jääneet aikoja sitten, eikä heitä oikestaan ollut (olin vähän sellainen kiusattu malli, en erityisen suosittu). Ammattiin opiskellessa ei sydänystäviä löytnyt. Töistä sain monta ihanaa ystävää, mutta 5 vuoden kotonaoleskelun jälkeen eivät yhteydet sinnekään ole enää vahvat. joskus soitellaan ja mielellään nähdään, mutta- iloisissa merkeissä. kotona ollessa olen saanut paljon ystäviä, mutta nyt huomaan että kun en itse jaksa lähteä puistoon tai kerhoihin niin ei minua kaivata. tai ehkä kaivataan, mutta ei niin paljoa että kukaan soittaisi-missä olet ollut tai ohimennessä kävisi ovella kolkuttamassa. Ja juuri tällaista vetoapua nyt tarvitsisin. Siispä puhelimeni on pirahtanut viimeksi kaksi viikoa sitten (jos lukuun ei oteta äitini ja mieheni soittoja). Sukuakaan ei ole. Kyllä voi pienellä ihmisellä ollakin orpo olo. En tarkoita valittaa, suruissani vain kirjoittelen... jotta saisin tämänkin päivän käyntiin. Woimia myös teille kaikille muille!
mamma | 16.11.2006 klo 12:16:03