Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Mikään ei huvita
Kuvittelenko vain, vai onko keskustelu täällä vähentynyt sivuston uudistuksen jälkeen?Olen ollut nyt muutaman päivän ajan, siitä saakka kun yhden illan itkin omia syyllisyydentunteitani, tosi kyllästynyt kaikkeen. Mitään ei huvittaisi tehdä ja keskittymiskykykään ei ole oikein kunnossa... Eilen iltapäivällä pakotin itseni vähäksi aikaa tenttikirjojen ääreen, mutta tuntuu että silloinkin vain lähinnä tuijottelin ikkunasta ulos. Yleensä minun on ollut helppo lukea tentteihin ja opiskella, koska kuitenkin opiskelen alaa josta olen oikeasti kiinnostunut.
En sentään (onneksi) ole jäänyt kotiin makaamaan, vaan käyn luennoilla, lenkillä ja jumpassa kuten ennenkin, ja asuntokin on pysynyt siistinä, mutta... Teen kaiken konemaisesti, ilman intoa tai iloa. Onkohan tämä joku ohimenevä vaihe vai masennuksen oire?
Olen alkanut kyllästyä siihenkin, että se ilo puuttuu, kyllästynyt olemaan jatkuvasti apea ja hankala läheiselleni, ja avomieheni puolesta :) kyllästynyt siihen, ettei hän koskaan töistä tullessaan tiedä, millä mielellä olen, puhisenko kiukusta vai istunko sohvalla itkemässä...
Haluaisin lähteä jonnekin oikein kauas, jos vaikka ympäristönvaihdos auttaisi, mutta se oma itse tulee kuitenkin mukana sinnekin. Vaikka se loman pitäminen voisi kyllä nyt oikeasti tehdä mulle hyvää, siitä on aikaa kun olen viimeksi levännyt kunnolla ja ollut hyvällä omallatunnolla tekemättä mitään... Haaveilen pitkistä hiljaisista aurinkoisista hiekkarannoista, joilla kävellä, mutta voi olla että en nyt ainakaan ihan lähiaikoina pääse lähtemään sen kauemmas kuin parin viikon päästä sinne Helsingin-tapaamiseen.
Itse asiassa mielialani parani, kun sain vähän purettua ajatuksiani - kiitos kaikille jotka tämän lukevat!
Aurinkoista viikonloppua kaikille,
Tiltu
- Mikään ei huvitaTiltu_R
- Re: Mikään ei huvitasurusyksy
- Re: Mikään ei huvitasusie
- Re: Mikään ei huvitatiina46
- Re: Mikään ei huvitaKyynelsilmä