Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Vaimoni aivosyöpää ei enää voida hoitaa...
Kiitos...Tiedän, että kovat ja raskaat ajat ovat vielä edessä sekä olen jo joutunut monissa asioissa toimimaan äitinä tai paremmin äidin korvikkeena. Yritän kovasti keskittyä omaan jaksamiseeni ja siihen, että jaksan olla positiivinen hetkinä kun muut tukeani tarvitsevat. Harrastan niin paljon liikuntaa kuin vain ehdin ja olen huomannut sen olevan minulle melkoinen kantava voima. Aloitin myös viime marrakuussa avantouinti harrastuksen ja huomasin sen olevan mielettömän hyvä stressin poistaja, siellä surut muuttuvat iloiksi... jos nyt noin voi sanoa. Olen jatkanut uintia ja saunomista läpi kesän ja nyt kun vesi järvessä on alkannut viilentymään (+13C), niin uinnin mieltä rauhoittuva voima on myös kasvamassa. Muutenkin se on hetki kun saa pysähtyä ja olla itsekseen ilman mitään tarvetta suorittaa.
Lapsille on tarkoitus kertoa mahdollisimman pikaisesti ja olenkin ottanut yhteyttä asiantuntijoihin, jotta osaamme esittää asian oikealla tavalla, ettei lapsille tule vääriä pelkoja tms. Meillä on perjantaina perhetapaaminen erään asiantuntijan luona ja toivon siellä asioiden alkavan selviytymään.
Vaikka elämä nyt tuntuu lähes ylivoimaisen raskaalta ja mieli tekisi luhistua sekä antaa periksi, niin silti jaksan uskoa huomiseen ja olla positiivinen tulevaisuuden suhteen. Uskon, että tämä peruspositiivinen elämänkatsomukseni tulee auttamaan minua vielä paljon tällä raskaalla tiellä...
- Re: Vaimoni aivosyöpää ei enää voida hoitaa...xixtox
- kokemukseni koulustakoodi
- Re: kokemukseni koulustakamari
- Re: Epäleväinensyövästä parantunut