Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten tästä....

Kiitos sinulle että jaksoit laittaa mailia, tuo olikin valaiseva ja erittäin asiallinen kertomus mitä edessä meillä on. Olemme jakaneet sitä vastuuta melkoisesti ja kävelyllä käyn aina sen mukaan missä mielentilassa olen. Tämä sairaus on siitä armollinen ettei kipuja pajoa ole, särkylääkkeet ovat harvinaisia mitä pyytää ja muutenkin on lääkkeitä vähennetty nielemisvaikeuksien takia. Olen aina ajatellut että kuinka ihmiset kestää läheisen sairauden, nyt olen siitä saanut ihan käytännön kokemusta, kyllä suru syö ihmistä sisältäpäin se on asia mitä ei voi välttää. Sinulla on vielä kaksinkertainen suru kun menetit vaimosi ja lapsesi äidin, mutta kaikki suree omalla tavalla ja ei kai kukaan voi toista lohduttaa mutta muutama pieni lämmin ajatus ja myötätuntoinen sana voi hieman tasoittaa sitä tietä jota niin sinä kuin minäkin kuljemme, meitä on täällä varmasti paljon jotka on samassa asemassa niin että voimia myös teille ja koetan itsekkin ammentaa läheisistä sitä voimaa. Kiitos kaikille ja parempaa jatkoa elämänne tiellä.
saatan | 23.7.2006 klo 19:46:13