Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Rakas äiti nukkui pois
Otan osaa suruusi.Tiedän miltä sinusta tuntuu,olen itse kokenut aivan saman...siitä on nyt yli kolme vuotta,kun oma äitini lähti luotamme ikuisuuteen.
Äidilläni oli myös pahalaatuinen rintasyöpä,jota ei voitu parantaa.
Äitini sai keuhkoputkentulehduksen,joka lopulta vei hänet niin heikkoon kuntoon että mitään ei ollut enään tehtävissä...
Meitä on neljä lasta mutta minulla ja äidillä oli kaikkein vahvimmat siteet,olimme hyvin läheisiä toisillemme...minä kuljin hänen rinnallaan koko sairauden ajan loppuun saakka.
Elämä äidin jälkeen oli hyvin raskasta aikaa,mutta myös opettavaista,sekä minulle että perheelleni.
Mieheni menetti isänsä kaksi kuukautta äitini jälkeen joten jouduimme sopeutumaan elämään toisella tavalla.
Meillä on kolme lasta jotka olivat silloin 8 ja 2 vuotiaita,olimme hyvin avoimia isovanhempien sairaudesta ja pois lähdöstä,vanhin poikamme joka oli 8 vanha,halusi olla mukana sekä sairauden aikana ja viimeisellä käynnillä,katsomassa heitä,hänellä oli rauha sydämmeessään.
Hän kiittää meitä vielä tänäpäivänäkin siitä että annoimme hänen osallistua ja että olimme avoimia hänelle sairaudesta ja lähdöstä.
Suru on joka kestää aikansa,sitä ei voi paeta,se on otettava vastaan...mutta vähitellen suru muuttaa muotoaan ikäväksi...ja taas ajan myötä se muuttaa muotoaan...kaikki päivät eivät ole samnlaisia,mutta tänään voin muistella niitä hyviä ja kauniita hetkiä iloiten ja hymyillen...elämä jatkuu mutta muistot ovat aina sydämmissämme. <3
Kaikkea hyvää sinulle toivotellen ja jaksamista,tulee päivä jolloin elämä taas hymyilee sinulle ja lapsellesi.
Ole avoin ja koita muistaa niitä kauniita hetkiä äitisi kanssa,ne elävät eteen päin sydämmessäsi <3
Valoa ja rakkautta pita
- Rakas äiti nukkui poisMurtunut
- Re: Rakas äiti nukkui poisPita
- Re: Rakas äiti nukkui poisMurtunut
- Re: Rakas äiti nukkui poisEnkelintytär
- Re: Rakas äiti nukkui poislouhinen
- Re: Rakas äiti nukkui poisanskuliini
- Re: Rakas äiti nukkui poiskaipaava73
- Re: Rakas äiti nukkui poisäitiäikävä77