Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Rakas äiti nukkui pois

Voin helpostua saimaistua tilanteeseesi. Etenkin ainoa lapsi jää niin yksin kun äiti lähtee..Minun kävi samoin 3 vuotta sitten kun äitini menehtyi haimasyöpään 3 kk kuluttua diagnoosista. 55-vuotiaana..Siis olen myös ainoa lapsi ja myös minulla on poika joka kaipaa mummia. En koskaan pysty hyväksymään asiaa..Ja kyllä se horjuttaa turvallisuudentunnetta ja katkeroittaa ja sitä jää niin yksin vaikka olisikin muita ihmisiä ympärillä. Ei se ole sama asia..Minulla on isä joka on äitiä 13 vuotta vanhempi eli jo 70 v. Mutta onneksi hän on vielä olemassa. Mutta ryvemme kyllä varmasti kaikki tahoillamme surussa edelleen..Elämä ei tosiaankaan ole aina reilua..:( Voimia sinulle, aikaa myöten suru vähän hellittää ja muuttaa muotoaan, mutta ikinä se ei lähde kokonaan. Sen kanssa vain on opittava elämään ja niitä parempiakin aikoja tulee, aivan varmasti. Mulla on nyt taas tämä kaikki voimakkaammin mielessä ku mun äidin kuolinpäivä lähestyy. Se on 17.8. Toivon sinulle ja pienelle pojallesi jaksamista ja kaikkea hyvää!
kaipaava73 | 14.8.2009 klo 00:02:02