Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Ikävä Isää

Kiitos osanotosta. Pomoni oli tosiaan kova ihminen. Kukaan ei ole koskaan onnistunut loukkaammaan minua niin kuin hän. No, vielä on varmaan tappelut edessä irtisanomisajan palkasta, koska hän ei halunnut että tulen siksi töihin.

Syövästä pitäisi puhua yleisesti ja julkisesti vieläkin enemmän. Joillekon syöpä on edelleen tabu. Sairastunutta ei tarvitse "paapoa" eikä pelätä. Jotkut selviävät ja valitettavasti isäni ei kuulunut niihin. Oli niin harvinainen ja pahanlaatuinen tuo syöpätyyppi.

Ikävä ja Suru on edelleen joka päivä läsnä. Surusta pitäisi myös puhua enemmän ja että siihen voi myös sairastua. Itse olen 32- vuotias miehen köriläs ja olen oppinut tuntemaan sen omalla kohdallani. Enkä häpeä sitä myöntää.

Haluan toivottaa sinulle sydämestäni voimia jaksaa ja elää surun kanssa. Se vaatii voimia. Serkkuni päätyi myös 10 vuotta sitten itsemurhaan, emme olleet ikäerosta johtuen hirveän läheisiä, mutta tapahtuma pysäytti. Muista puhua tunteista läheisten kanssa ja vaikka vähän vieraidenkin. Muistakaa osoittaa rakkautta läheiselle joka sairastaa, uskon että se on tärkeää. Hänen ei tarvitse olla yksin. Kaikkea hyvää sinulle.
Sale | 23.3.2007 klo 00:36:19