Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Ikävä Isää

Hei ja osanottoni. Olipa järkyttävää lukemista varsinkin työnantajasi reaktio!!! hänelle ei ilmeisesti ole elämässään tullut vaikeuksia ollenkaan koska käyttäytyy nuin. liekkö itse joku täydellisyyteen pyrkijä tai jotain... ? olipa hyvä että sinulla oli viisautta ja voimia sanoa itsesi irti sellaisesta työpaikasta, olisi ollut kova lisä rasite kaiken surun keskelle.

Se on järkyttävä tuo syöpä. varsinkin loppuajat ovat omaisille erittäin raskaita (kuin myös tietenkin itse syöpää sairastavalle). se on vain sitä tietynlaista odottamista ja pelkäämistä. itse huomasin eilen ajattelevani ekan kerran läheiseni kohdalla että olisiko parempi jos hän pääsisi jo pois täältä. en oikein uskalla ääneen sanoa asiaa mutta alkaa olla niin tuskainen taival nyt menossa että miettii onko tuollaisessa elämässä enää mitään järkeä. ja kun elämässämme on ollut itsemurhatapaus reilu 3kk sitten... mutta pittää koittaa uskoa että kaikella on tarkoituksensa.
VOIMIA!
ariesgirl | 20.3.2007 klo 21:57:20