Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini nukkui pois..
Hyvää iltapäivää pitkästä aikaa.Jatkan nyt tätä äitini tarinaa, kun jaksan taas kirjoitella.
Äitini on nyt haudattu, läheisten läsnäollessa, vanhempiensa hautaan. Hautajaiset olivat torstaina. Läsnä olivat isäni, minä ja mieheni. Sen jälkeen menimme viemään isäni vanhempien haudalle kukkia ja kertomaan, että äitini on haudattu. Sieltä menimme isäni luokse ja pidimme pienen muistotilaisuuden hyvän illallisen muodossa. Yksi suuri askel on otettu.
Seuraavana aamuna aloin käydä äidin tavaroita läpi, koska jossain vaiheessa se pitää aloittaa kuitenkin. Isäni sanoi, että saan ottaa kaiken minkä haluan ja pystyn. Kävin läpi äidin tavaroita koko aamun enkä vielä ole löytänyt niille kotona paikkaa. Minun pitää järjestää omatkin kaapit uudestaan. Onneksi ensi viikon olen lomalla, joten on aikaa käydä läpi niitä tavaroita.
Tänään menin takaisin töihin vapaapäivien jälkeen ja kiirettä piti. Huominen vielä ja sitten minulla on viikon loma.
Jaksamista kaikille samassa tilanteessa oleville. Kirjoitelkaa mitä teille kuuluu.
- Äitini nukkui pois..Siipi maassa
- Re: Äitini nukkui pois..samakinen
- Re: Äitini nukkui pois..tuulia82
- Re: Äitini nukkui pois..Siipi maassa
- Re: Äitini nukkui pois..ystävänsä menettänyt