Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äiti, mun on niin ikävä sua.
Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu. Oma äitini kuoli kylläkin jo melkein kaksi vuotta sitten mutta oma suruprosessini on ollut hyvin hidas ja tuskallinen. Vieläkään en ole täysin saanut otetta tapahtuneesta ja paljon on vielä käsittelemättä. Minäkin muutin noin vuosi ennen kuin äitini kuoli, ja oli silloin hyvin sairaana, pois kotoa. Sama syyllisyys vaivasi ja vaivaa vieläkin ajoittain mieltäni. Tiedän kyllä että en olisi pystynyt sen enempää tekemään kuin mitä tein tai antamaan enempää kuin annoin, kuin myös sinäkin varmasti olet tehnyt oman äitisi kohdalla, mutta eihän siitä syyllisyydestä mihinkään pääse. Pahalta se vaan tuntuu. Niin kuin kaikki liittyen siihen, että rakas äitini on poissa. Mutta usko pois kun sanon, että parempiakin päiviä tulee. Suru ja ikävä eivät ainakaan minun kohdallani ole kadonneet mihinkään, ovat vain erilaisena nykyään mukana. Kestettävimpinä.Paljon paljon voimia sinulle ja jos haluat ajatuksia vaihtaa tai muuten vain kertoa miltä tuntuu, niin minulle voi kyllä kertoa,ihmiselle joka ymmärtää ainakin jollakin tasolla erittäin hyvin mitä koet juuri nyt. Hyvää syksyn jatkoa ja paljon tulevia onnellisia päiviä sinulle!
- Re: Äiti, mun on niin ikävä sua.juno
- Re: Äiti, mun on niin ikävä sua.Niisku81