Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äidin sairaus.

Olen itse 18-vuotta ja olen jo muuttanut pois kotoa mutta asun äitiä lähellä joten siellä käyminen ei ole mitenkään ongelma, nyt olen käynyt monta kertaa päivässä katsomassa kuinka hän voi ja iltaisin peittelemässä hänet. Äiti on kotona ja niin aiomme asiat pitääkkin. Veljeni on vasta 9-vuotias ja kärsii keskittymishäiriöistä, enkä oikein usko että hän ymmärtää tilannetta muutenkaan. Olemme nyt suunnitelleet veljeni muuttoa hänen isälleen, vaikka se tuntuukin pahalta, että äidiltä viedään "kaikki" mutta niin hän saisi paremmin levättyä ja veljelläkin olisi parempi olla kun on joku joka jaksaa hänestä huolehtia ja viettää aikaa hänen kanssaa.
Äiti on vielä ihan hyvässä kunnossa, ainoa vaan että muisti tahtoo vähän reistailla kaiken saa tositaa monta kertaa, ja ensimmäisessa leikkauksessa hänen kehonsa vasen puoli halvaantui joten käveleminen on hieman ontuvaa mutta sujuu kuitenkin.

Jotenkin tuntuu että on helpompi olla tämän asian kanssa kun täältä saa apua.
janq | 5.9.2006 klo 11:10:24