Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus.
Voimia sinulle nuori tytär<3Olet joutunut vaikeaan elämäntilanteeseen vastuuta kantamaan.
Muista pitää huoli omasta jaksamisesta-puhua hyvän ystävän kera ja täältä kyllä saat lohtu-ja tukijoukkoja ympärillesi!
Olen omille nuorilleni -Pinjaenkelin sisaruksille sanonut,että aikanaan kaikki tämä koettu suru kääntyy voimaksi ja vahvuudeksi heillä.Niin sinullakin.Vaikka tuntuu niin surulliselta,kun olet niin nuori...Kuitenkin kuten kamari kirjoitti-emme heitä toivoa!Aina voi kääntyä asiat parempaan.On hyvä että olet niin paljon äitisi kanssa.Rakkaus on suuri voima!Te saatte molemmat toisiltanne voimaa jaksaa kaikki yhdessä.
Itse itkin pienen Pinjamme(2v7kk) kuoltua,että miksi minä en voinut kuolla hänen puolestaan...hällä olisi elämä edessä!
Näin ajan päästä näen taas,että lapseni tarvitsevat minua.Nuorin 10v.Sinun kohdallasi mietin,että äitisi sydämessään voi tuntea noin,että parempi hän sairastumaan kuin rakas tyttönsä...ja poikansa.
Pidä huoli veikasta <3 tuonikäiset pojat purkavat rajuihin leikkeihin huoltaan ja suruaankin.Meidän poika kävi terapiassa leikkimässä siskonkuolemaa pois.Jatkaa edelleenkin,tykkää kun saa jutella muistojaan pikkusiskostaan jollekin,
joka todella kuuntelee,vielä vuodenkin päästä hänen omaa suruaan.
Voimahalit sinulle <3
Olet ihana tytär äidillesi-rakas!Sinusta pidetään huoli!!!
lämmöl:Pinjaenkelin äiti
- Äidin sairaus.janq
- Re: Äidin sairaus.susie
- Re: Äidin sairaus.kamari
- Re: Äidin sairaus.pinjaenkeli
- Re: Äidin sairaus.Leskeksi joutunut..
- Re: Äidin sairaus.tuulapirkko
- Re: Äidin sairaus.pinjaenkeli