Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin sairaus.
Hyvä Janq-ystävä,Olen joka kerta itkenyt lukiessasi kirjoittamaasi näillä sivuilla: sinä ja pikkuveljesi noin nuorina menettämässä äitisi, ja kaikki muut huolet siihen päälle, äitisi kovat kokemukset ennen sairastumistaan. Rukoilen kaikki enkelit teille antamaan voimia.
Tuo parantumattoman sairauden kieltäminen jopa sairaalta itseltäänkin on näköjään tavallista, vaikka en sitä ymmärtänyt lasteni isän kohdalla. Vielä viisi päivää ennen poisnukkumistaan Olavi oli sisarelleen puhelimessa sanonut, että älkää tulko katsomaan, vasta sitten kun hän on kotona... No, Olavi pääsi taivaan kotiin 22.7.2005.
Jos olet lukenut minun juttujani täältä, nuorin lapsistani, Tomi, oli myös 9v kun menetti isänsä. Ikävä kyllä, hän kärsii lapsistani kaikkein eniten isän menetyksestä, käytöksessä on alkanut näkyä. Poika ei puhu surustaan yhtään mitään eikä paljon mistään muustakaan. Lähin apu olisi hänen kohdallaan ehkä koulupsykologi. Toiset lapset, kun olen maininnut mahdollisista terapiaryhmistä, sanovat suureen ääneen, että he eivät sellaisiin halua.
Onkohan muilla kokemusta?
Janq, toivoisin, että pääset johonkin tapaamiseemme, kun sellaisen saamme järkätyksi.
- Äidin sairaus.janq
- Re: Äidin sairaus.susie
- Re: Äidin sairaus.kamari
- Re: Äidin sairaus.pinjaenkeli
- Re: Äidin sairaus.Leskeksi joutunut..
- Re: Äidin sairaus.tuulapirkko
- Re: Äidin sairaus.pinjaenkeli