Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini kuoli 3.9 munasarjasyöpään
Tämä on hyvä paikka kun voi tuntojaan purkaa, onneksi löysin tämän aikoinaan kolme vuotta sitten.Minun oli tarkoitus tänään ma palata työhön. Kuinkas kävikään, valvoin läpi yön, itkeskelin, heräsin kyllä kellon herätykseen viideltä aamulla, olo oli aivan turta. Mieheni katsoi minua ja sanoi, että parempi varmaan jäädä kotiin.
Niinpä varasin ajan lääkärille. Ja romahdin lohduttomaan itkuun siellä sitten. Sellaiseen itkuun jota en ole tänä aikana vielä itkenyt. Lääkärin empatia sai sen varmaan aikaan, hän oli hyvin ymmärtäväinen. Kerroin, että minulla on ihan fyysisiä oloja, maha sekaisin, ei saa kunnolla nukuttua, sydän hakkaa.
Sanoin, että luulin olevani vahva, niinkuin tekstissänikin kerroin. Hän sanoi, ettei ole heikkoutta tms. surra, itkeä. Se kuuluu asiaan.
Olen tämän vkon vielä lomalla, lepään, käyn kävelyllä, suren. En halua hautaa surua mieleeni, käyn sen läpi nyt.
Elämä jatkuu meillä muilla, äitini on aina mukanamme, muistoissamme, geeneissämme.
Kiitos ystävät sanoistanne.
- Re: Äitini kuoli 3.9 munasarjasyöpäänSiipi maassa
- Re: Äitini kuoli 3.9 munasarjasyöpäänmh
- Re: Äitini kuoli 3.9 munasarjasyöpäänkevät 2010