Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: raastava ikävä
Osanottoni...Haluan vain sanoa kuinka avuttomana täällä ristin käteni ja pyydän sinullekin voimaa...
Itselläni lapsemme Pinjan kuolinvuosipäivä lähenee...se on 11.8 ylihuomenna.Pinjamme kuoli aikuisten AML-leukemiaan rajuihin komplikaatioihin viikko diagnoosista ja ensioireista,mustelmista silmissä...Yksi vuosi ikävää,niin raastavaa rakkautta ja kaipuuta,kun ei voi ottaa lähelle ja syliin omaa pientään...Hän olisi nyt perjantaina 3v 7kk ja 12 päivää vanha...
Kyynelin totean,elämä ei ole oikeudenmukaista.Sinä äitinä hoida ja helli itseäsi,muista pyytää apua-ettet ihan näänny.Sinusta pidetään huolta...saat joka päivä oman tarvittavan annoksen voimaa...ja saat olla silti heikko-surra sydämesi pohjasta rakastasi.
Olen itkenyt tämän vuoden aikana niin paljon,etten olisi uskonut kyyneleitä riittävän.Tässä olen "värisevänä rakkaudesta,haavoittuneena,mutta en kuitenkaan kuollut..."
niinkuin alkutuskaan rukoilin...halusin Taivaaseen tyttöni luo...
Ennenkuin silmäni avautuivat näkemään sen kaiken mitä minulla on yhä.Sitä sinullekin pyydän-sinua rakastetaan ja tarvitaan <3
Olet rukouksissani <3lämmöllä:Pinskuenkelin äiti Marju
- raastava ikäväfallingteardrops
- Re: raastava ikävämuistot
- Re: raastava ikäväantti
- Re: raastava ikäväWenny
- Re: raastava ikäväpinjaenkeli
- Re: raastava ikäväsusie
- Re: raastava ikäväsirpa
- Re: raastava ikäväpinjaenkeli
- Re: raastava ikäväLeskeksi joutunut..
- Re: raastava ikäväKristiina
- Re: raastava ikävätuulapirkko