Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Olenko epänormaali,toivoton ihminen ??

Minulla on edelleen samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla...ja äitini kuolemasta on kohta kolmisen kuukautta. Epätodellinen olo iskee välillä tosi rankkana, vaikka välillä uskonkin ymmärtäväni jo paremmin, että äiti on poissa..sitten taas mietin, että eihän niin voi olla, miksi niin piti yleensäkään käydä. Vaikkei vastausta tietenkään löydy. Joka päivä äiti on mielessä, joka päivä kyyneliä vierii poskilleni...on niin vaikeeta ajatella, että koko loppuelämä pitäisi elää ilman äitiä. Ilman sitä kaikkein rakkainta ja tärkeintä henkilöä. Ja monesti oon miettinyt, milloin oon valmis ymmärtämään tän kaiken paremmin.

Ei surulle mitään aikarajaa löydy...suret juuri niin pitkään kuin on tarvis. Minulle ei suoraan ole sanottu, että miksi on vieläkin niin paha olo...on kyllä kysytty tyyliin "miten nykyään voit, onko jo helpompaa"...toisaalta huomaan, että tutut eivät enää niin usein ole yhteyksissä kuin pari kuukautta sitten, tai eivät sitten puhu mitään äidistäni..Itselleni aihe on kuitenkin vielä hyvin ajankohtainen..siksi onkin olo, ettei kukaan voi ymmärtää minua. Paitsi te saman kokeneet..

Voimia sinulle!
violet | 6.8.2007 klo 20:50:27