Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Surusta nousi rohkeus
Hei TiltuKiva kuulla, että reissusi oli onnistunut. Jos nyt näin voi sanoa... Tuo valkovuokkopuisto oli varmasti ihana paikka.
Olin itsekin 4 päivän matkalla Italiassa huhtikuun lopussa. Tarvitsin todella irtiottoa arjesta ja omaa aikaa, rentoutusta. Reissu olikin ihana, mutta eihän se ikävää poista. Minä olen aina halunnut reissata ja olen reissannutkin. Äitini oli juuri samanlainen kuin sinun äitisi Tiltu. Hän huolehti minusta aina ja sanoinkin hänellä aina, että älä ole ylihuolehtivainen, pärjään kyllä.
Viime aikoina on ollut elämä aika vaikeaa. Miehen kanssa tuntuu menevän sukset ristiin vähän väliä. Hän on ihana ja auttaa kodinhoidossa. Tuntuu siltä, että riidat johtuvat aina minusta. Hän hyvä, minä paha. Ja kaipaan äitiä niin kovasti ja hänen ylihuolehtivaisuuttaan. Olisi ihanaa jutella äidin kanssa, kysyä neuvoa, jutella tyttärestäni... Eipä tässä kait muuta taaskaan voi, kun antaa pahan olon tulla pois. Todellisuutta ei voi muuttaa.
Hyvää toukokuuta sinullekin Tiltu ja kaikille muille myös.
Kyynelsilmä
- Surusta nousi rohkeusTiltu_R
- Re: Surusta nousi rohkeusKyynelsilmä
- Re: Surusta nousi rohkeussurusyksy