Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isä kuoli haimasyöpään
Huomenta Eirene.Otan syvästi osaa suureen suruuni.
Äitini kuoli 11.8.2010 pitkälle edenneeseen kohtusyöpään, joten tunteesi ovat minulle tuttuja. Hän oli minulle rakas ja läheinen tukipilari ja myös me ehdimme olla hänen luonaan päivää ennen hänen kuolemaansa.
Minullakin se suru iski vasta hautajaisten jälkeen toden teolla ja kun näin äidin kuolinilmoituksen lehdessä. Se on niin lopullista. Minäkin vielä odotan, että hän soittaisi tai lähettäisi sähköpostia, vaikka tiedän, ettei niin tapahdu. Koko elämä on minullakin mennyt uuteen uskoon äitini kuoleman jälkeen ja elämänkatsomukseni on muuttunut täysin.
Sinä olet paljon nuorempi kuin minä, joten toivon, että sinulla on tukiverkostoa ja ihmisiä, joille voit puhua tästä ja jotka tukevat sinua elämäsi rakentamisessa uudelleen. Myös tänne voit aina kirjoitella. Kovasti jaksamista sinulle ja voimia. Et ole yksin.
- Isä kuoli haimasyöpäänEirene
- Re: Isä kuoli haimasyöpäänSiipi maassa
- Re: Isä kuoli haimasyöpäänjaa mullako
- Re: Isä kuoli haimasyöpäänCambridge
- Re: Isä kuoli haimasyöpäänmarjukka5
- Re: Isä kuoli haimasyöpäänSiipi maassa