Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Oma kuolemanpelko

tuttua on juu. Itselläni on myös tullut keuhkosyövän oireet ja nyt olen keksinyt että mulla onkin kohdunkaulan syöpä.
eihän tää kivaa ole, ei. Onneksi mäkin pääsin lääkäriin ja kans keuhkoröntgeniin. Mutta siitäkin on yli vuosi, joten eiköhän se sinne ole tässä ajassa tullut. :/

Sinullakin on lapsi, minulla kaksi. Tottakai me surraan että miten meidän lapset pärjää kun me sitten näihin "syöpiin" kuolemme. Ajatusleikki voi mennä tosi hurjaksi, joka johtaa itkuun asti.
Mutta on otettava itseään niskasta kiinni ja nostettava häntä pystyyn.
Halutaanko elää oikeasti näiden pelkojen kanssa.
Vain yksi elämä. Minä uskon niin. Vain yksi elämä, halutaanko viettää se näin?Peläten?
Musta pikkasen vaikuttaisi, että sulle on voinut puhjeta paniikkihäiriö?
Nimittäin nuo rintakipukohtaukset on yksi oireista. Ja sairauksien pelkokin on yksi niistä, mutta toki tässä tilanteessa liittyy näihin omaisten asioihin.
Oma äitini on vahvasti uskossa ja on puhunut kuolemasta sen verran, ettei pelkää. Ja näin muuten sellaisen unen, jossa hän oli saanut ennakkotietoa Taivaasta, että se on muuten hieno paikka. Ettei maanpäällinen elämä ole mitään siihen verrattuna..
nyt lapset kutsuu :) paljon tsemppiä!!!
sutinah | 3.2.2010 klo 09:44:12