Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Oma kuolemanpelko

Heippa! Mä sairastuin rintasyöpään v. 2001. Hoitojen aikana oli niin iso hulabaloo, ettei kuolemaa kerinnyt kauheesti miettimään. Sitten parin-kolmen vuoden päästä kuolemanpelko alkoi vaivata, tein kaikkia ihmejuttuja joilla muka pystyin estämään taudin uusiutumisen. Toisin sanoen kieltäydyin pikkuhiljaa vähän kaikesta...
Öisin näin kauhukuvia hautajaisistani ja pimeestä ja kylmästä haudasta, oli tosi kamalaa.
V. 2006 tulin uskoon, luen paljon Raamattua, hengellistä kirjallisuutta, käyn seurakuntani kokouksissa ja IHAN OIKEESTI en enää pelkää kuolemaa. Mun usko on vahvistunut koko ajan, ja olen aivan varma, että kuoleman jälkeen alkaa uusi elämä taivaassa. Siellä ei ole sairautta, pahuutta... Ottakaa yhteys johonkin tuttuun uskovaiseen ihmiseen, ja kyselkää, tutkikaa, ottakaa selvää... Sun äitis on onnellinen ihminen kun on löytänyt Jeesuksen! "Joka uskoo, se pelastuu"
Hempukka | 20.2.2010 klo 21:39:44