Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mist� ammennatte voimia?
Kuulostaa tutulta myös minulle. Minäkään en halua olla missään surutyön vaiheessa, vaan haluan isän takaisin!! Heti! Ja samalla rintaa painaa se musertava tieto, etten koskaa saa häntä takaisin ja elämää on vain pakko jatkaa. Huomaan myös että olen toisinaan jotenkin vihainen ihmisille joilla on kaikki hyvin, vaikka järjellä ymmärrän ettei minun menetykseni ole heidän syytään millään tavalla.Isän kuolemasta on nyt kulunut reilut kolme kuukautta ja koville ottaa edelleen. Tiltu R kirjoitti jossain vaiheessa että mikään ei huvita; minulla on sama tunne. Pystyn kyllä hoitamaan työni, tapaamaan ystäviä jne mutta kaikki menee konemaisesti eikä mistään tunne iloa.
Katkeruutta yritän välttää, koska sillä myrkyttää vain itsensä. Luulen kuitenkin että meillä kaikilla on oikeus olla myös vihainen ja lapsellinenkin, kunhan niihin tunteisiin ei jää rypemään.
Voimia meille kaikille!
Rica
- Mistä ammennatte voimia?surusyksy
- Re: Mistä ammennatte voimia?Tiltu_R
- Re: Mistä ammennatte voimia?surusyksy
- Re: Mistä ammennatte voimia?pinjaenkeli
- Re: Mistä ammennatte voimia?katelikuu
- Re: Mistä ammennatte voimia?pinjaenkeli
- Re: Mist� ammennatte voimia?Rica