Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Suru muuttanut muotoaan
Hei kaikki "vanhat tutut"!! Onkin kulunut kovasti aikaa viime kerrasta...niin se arki ja varsinkin työ vievät voimat.Tuossa vaan kun kevät on, tulee äiti taas useammin mieleen...ajatus on mahdottoman haikea, rintaa puristaa ja pakahduttaa kun tietää ettei ajatuksia voi äidin kanssa enää fyysisesti vaihtaa...meillä oli todella hyvä suhde siinä mielessä, että pystyttiin puhumaan kaikesta keskenämme. Nyt onkin ollut välillä orpo olo, kun olisi niin paljon asioita, joita haluaisin jakaa äidin kanssa, kertoa ja kysyä mielipidettä, neuvoa! Siskolla on ollut vuoden verran uusi miesystävä, ja enää ei vaan tule hänen kanssaan puhuttua niin paljon kuin ennen.
Niin, suru on siltäosin muuttanut minulla muotoaan, etten enää niin helposti vuodata kyyneleitä, tulee vain tuo suurensuuri haikeus ja valtava ikävä!! Silloin tekee pahempaa, kun joskus oikein istuu ja pohtii niitä äidin viimeisiä päiviä, viikkoja ja kuukausia...kuinka paljon hän kuitenkin sairaudestaan meiltä piti piilossa...
Olen saanut jo jonkinaikaa sitten sen kansion valmiiksi äidistä, ja sen kaivan aina esiin kun tuntuu ettei millään jaksaisi. Kumpuaa jotenkin se rakkaus ja lämpö kun näkee kuvia äidistä, lukee omia alastomia ajatuksiaan.
Kaikille oikein hyvää kevättä, tulevaa kesää, ja vappua! Olen onnellinen lisääntyvästä valosta; lintujen laulusta aikaisin aamulla, kesän tulemisesta. Siitä, että suruni on kantanut jo tähänkin asti.
- Suru muuttanut muotoaankatelikuu
- Re: Suru muuttanut muotoaansurusyksy
- Re: Suru muuttanut muotoaanTiltu_R