Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: kuinka olette jakselleet
Rakkaan isäni kuolemasta tulee maaliskuussa vuosi ja suru on aina läsnä. Voi mennä päiviä etten itke mutta sitten jostain pienestä asiasta iskä tulee mieleeni ja suru on taas siinä. Joskus minusta tuntuu ettei suru ikinä helpota vaan on aina mukana jokaisessa arjen askareessa. Onneksi joulu meni sillä se oli minulle todella raskas. Olihan se ensimmäinen ilman iskää. Olen jo 42-vuotias ja itkeä pillitän kuin pienet lapset isääni. Mutta ikävä on kova. Katkeruus nostaa välillä päätään varsinkin silloin kun olen töissä (työskentelen vanhainkodilla). Mutta asian kanssa on vaan voitava elää ja onneksi osaan itkeä ja saan itkeä. Toivon että suru jossain vaiheessa vaihtaa muotoaan kaipaukseksi joka on lempeämpää. Toivon voimia kaikille ja oikein hyvää kevään odotusta Teille.- kuinka olette jakselleethelmiina
- Re: kuinka olette jakselleetneliapila
- Re: kuinka olette jakselleetHennarii80
- Re: kuinka olette jakselleethelmiina
- Re: kuinka olette jakselleetkevätuni
- Re: kuinka olette jakselleetMarialiisa
- Re: kuinka olette jakselleetlouhinen
- Re: kuinka olette jakselleetrepe