Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: KIITOS!
Minä täällä tahdon liittyä kiitosketjuun <3Olen saanut niin paljon voimaa ja lohtua teiltä!Niminerkkejä en osaa luetella kaikkia,mutta toiset teistä olette tulleet jo tutuiksi.Käyn melkein päivittäin lukemassa miten jakselette.Ei aina ehdi vastata kaikille.Joskus kolahtaa sitten niin,että "kynnään on tartuttava".
Olimme lentämässä Hesassa Malmin kentältä pienkoneella.Enkelilastenkin perheille ja syöpää sairastavien lasten perheille tälläinen ihanuus tarjottiin.
Minulla oli siellä taivaalla niin hyvä olla.
Kuin olisin pikkuriikkisen ollut Pinjaamme lähempänä...
kuin olisin voinut koskettaa...
Tyttöni pieni-kuinka ikävässäni olen silti niin tavattoman kiitollinen sinulta saamastani rakkaudesta! <3
Korkeasaaressa ihmettelimme eläimiä.Siellä kaipuu kivisti rintaa...viimevuonna savon loman jälkeen oli tarkoitus elokuussa näyttää Pinskulle ensikertaa Korkeasaari.
Taivaasta käsin hän vasta on voinut niitä ihailla...ja ehkä Taivaan eläimet ovatkin ihanampia,kun pääsee leijonan selkään ratsastamaan hurjaa laukkaa,eikä jellona olekaan vihainen ja pelottava.Minä olen niin lapsi näissä kuvitelmissani... =)
Rakas ruttuutus teille kaikki ystävät <3
Taivaan Isin turviin!
<3:llä Pinjaenkelin äitiliini
- KIITOS!Kristiina
- Re: KIITOS!muistot
- Re: KIITOS!harmitalvi
- Re: KIITOS!tuulapirkko
- Re: KIITOS!pinjaenkeli
- Re: KIITOS!susie
- Re: KIITOS!Leskeksi joutunut..
- Re: KIITOS!tuulapirkko
- Re: KIITOS!Tiltu_R