Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: KIITOS!

Kiitokset minultakin teille kaikille, Sinimeri, Surusyksy, Kristiina, Kyynelsilmä ja monet, monet muut, jotka olette viesteihini vastailleet tai niitä lukeneet. Melkein päivittäin käyn näitä viestejä lukemassa, viime aikoina en vain ole itse hirveästi jaksanut mitään kirjoittaa. Tuntuu, että mulla ajatukset pyörii edelleen sitä samaa kehää mitä ne ovat pyörineet viimeiset puoli vuotta, ja itsekin jo välillä kyllästyy aina vain jauhamaan samoja asioita...

Kohta tulee kuluneeksi 7 kk äidin kuolemasta. Nyt alkaa jo olla enemmän hyviä kuin huonoja päiviä, mutta silti olen varsinkin viimeisen kuukauden ajan ollut jotenkin hirveän surumielinen, en nyt suorastaan masentunut mutta kuitenkin... Mikään ei oikein huvita. Päivisin töissä jaksan ihan hyvin ja olen työstäni oikeasti innostunut, mutta iltaisin olen usein väsynyt ja huonolla tuulella. Eikä vielä ole kulunut yhtään päivää niin, etten olisi ajatellut äitiä ja sitä, että hän on kuollut - ja välillä se tuntuu edelleen ihan yhtä käsittämättömältä kuin alkuvuodesta.

Voimahalauksia kaikille,

Tiltu
Tiltu_R | 21.7.2006 klo 14:10:08