Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: KIITOS!
Samoin täältä kiitokset kaikille, erityisesti sinulle Kristiina.Tiedän,e ttä moni lukee viestit, vaikka aina ei tule vastauksia, siksi onkin mukavaa, kun joku "kuittaa" lähetetyn viestin.
Minä onneksi satuin näille sivuille heti isäni sairastuttua, kun laitoin hakusanaksi "munuaissyöpä". Hyvä niin koska mitään muuta tukea emme me omaiset ole missään isäni sairauden vaiheissa saaneet..
Nytkin isäni kuoleman jälkeen haluaisin kovasti puhua ihan jollekin ulkopuoliselle, vaikka papille. Mutta miksei mistään löydy yhteystietoja helposti? Toki papin kanssa juteltiin, mutta silloin suunniteltiin siunaustilaisuutta. Mutta kun haluaisin kahden kesken ajan kanssa puhua-en niin että tupsahdan jonkun vastaanotolle, ja sitten tunnen koko ajan vieväni liikaa aikaa...eräskin pappi jonka hiljattain tapasin (ristiäisten yhteydessä) ei juuri noteerannut kun minua alkoi itkettämään. Kysyi vaan kun lähtöä tein, että oliko kuolema odotettu---tässä vaiheessa olin jo saanut koottua itseni, eikä puhuminen enää huvittanut....Toivottavasti itse muistan tulevaisuudessa nämä omat kokemukseni ja osaan lähestyä ihmisiä..
- KIITOS!Kristiina
- Re: KIITOS!muistot
- Re: KIITOS!harmitalvi
- Re: KIITOS!tuulapirkko
- Re: KIITOS!pinjaenkeli
- Re: KIITOS!susie
- Re: KIITOS!Leskeksi joutunut..
- Re: KIITOS!tuulapirkko
- Re: KIITOS!Tiltu_R
- Re: KIITOS!surusyksy