Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
"Nalleni" on mennyt (sappiteiden syöpä)
Lauantaina, 3.6.06 klo 19.57, menetin elämästäni tärkeän henkilön. K merkitsi elämässäni todella paljon, ja nyt on oloni sekava. Välillä tätä arkea pystyy jotenkuten hoitamaan. Välillä olo taas on niin hailea, mitäänsanomaton ja tyhjä. Sappitiesyöpä vei miesystäväni, 40-vuotiaana. Oireita oli 1,5 vuotta, vuosi sitten sairaus lopullisesti todettiin. Leikkauksessa todettiin, että mitään ei ole tehtävissä. Suonensisäisiä sytostaattihoitoja K ei kestänyt, tablettimuotoiset eivät auttaneet.Viime aikoina K ei juuri mitään jaksanut. Ikinä hän ei chattaillut eikä juurikaan keskustelupalstoja lukenut Mutta meiliä hän minulle kirjoitti kyllä, vaikka lähes päivittäin tapasimme. 360 meiliä on tallessa. Olen selannut niitä nyt, jos olen jaksanut. Ne ovat lohdullisia, rakkaita pieniä kirjeitä. Eräässä viestissä jo viime syksynä K pohtii, mitä kuolema onkaan - onko se vain syvä uni vai mitä....Ja vielä sen jälkeen saimme niin hyviä hetkiä, retkiä, naurua, mutta myös kyyneleitä.
Viime viikot K oli niin kivulias, laiha ja keltainen, että järjellä tämä nukahtaminen nyt on helpotus.
Tämän kesän alku on kolea, mutta toivotan kaikille lukijoille lämpöä. Rakkaalle Nallelleni toivotan :"Hyvää talviunta. Kevät koittaa aina uudelleen. Sydämessäni olet jokaisena vuodenaikana, niin kauan kuin elän".
Tumma_kisu
- "Nalleni" on mennyt (sappiteiden syöpä)tumma_kisu
- Tämä kesä on erilainentumma_kisu