Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: miten jaksatte
Moi!Itse olen kulkenut samaa tietä nyt n puoli vuotta (kamala kun aika menee nopsaan, hui) ja ajatukset ovat välillä kirkkaita, välillä taas mennään niin alas kuin vain voi mennä. Se paperisota on onneksi ohi, mutta se vei voimat, ja vie edelleen, kun ajatteleekin sitä :o(
Kuolinpesä on sanana ja ajatuksena aivan kamala, miksi minun pitää näin nuorena tehdä kaikki tämä ja miksi joudun kestämään tämän kaiken?! Taas noita kysymyksiä joihin en vastausta saa koskaan!
Miksi pienten lastemme piti jäädä ilman isää niin pieninä, eivät saaneet nauttia vanhempien rakkaudesta ja isän kanssa olemisesta?! MIKSI????
Voimia kaikille auringosta, vaikka sekin tuo minulle kaikki muistot mieleeni, kevät/kesä oli onnen aikaa meille....nyt se on...paljon ahdistusta ja kysymys MIKSI NYT NÄIN?!
Emme saa mennä perheenä rannalle, emme saa kävellä ilta auringossa ja nauttia elämästä, emme saa tehdä mitään niinkuin aina ennen, 17 vuoden ajan, tehtiin! MIKSI??
Jaksetaan yhdessä...jollain tavalla eteenpäin!
-Ninnu ja tyttöset
- miten jaksatteEevamaria
- Re: miten jaksattesalla10
- Re: miten jaksatteninnu72
- Re: miten jaksatteariesgirl
- Re: miten jaksatteEevamaria
- Re: miten jaksattevptoss-60
- Re: miten jaksattetulppu
- Re: miten jaksatteAurinko
- Re: miten jaksattesalla10
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Ylläpito huomauttaa!Ylläpito