Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Äitini muutti pois..

Hei vain kaikki!Olen ihan uusi täällä..aiemmin en ole oikein osannut tänne kirjoittaa. Tuntuu vaan niin pahalta..
Lääkäri ilmoitti äidilleni viikko sitten että enään kuukausi elinaikaa että maksa on jo mennyt..paperit tulee perässä että sitten saattohoitoon. Ei koskaan ehtineet paperit tulemaan kun äiti jo oli poissa. Onneksi itse sain kotihoitajan numeron jostain ja hän tuli äitini katsomaan su aamulla. Silloin saimme hoitajalta kuulla että ei kauaa enään mene..annoimme kipulääkettä ja äiti sanoi että nyt on hyvä olla ja sai nukuttua.Viideltä hän nukkui pois. Kuolema oli kaunis ja hellä äitilleni..olimme isäni ja veljeni kanssa paikalla koko ajan. Saimme puhuttua äitimme kanssa asioita ja hyvästellä hänet...koville tämä ottaa siltikin.Nyt on sitten edessä kaikki järjestelyt.. On outo olo..samalla helpottunut ja onnellinen että äiti pääsi pois kärsimästä silti niin kova ikävä ja miksi?-kysymyksiä täynnä.. Miten isäni ja veljeni pärjäävät?Äiti ei ikinä nähnyt lapsenlapsiaan..muistan vieläkin sen hätääntyneen ilmeen kun äiti sanoi "minulla on syöpä.." että hän ei näe sitä eikä tätä...en tosiaan ajatellut että äiti lähtisi jo 51vuotiaana..ja että viime joulu oli se viimeinen joulu...
Pääseekö tästä koskaan yli?
pisara | 11.4.2006 klo 11:36:41