Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini kuoli aivosyöpään
Otan osaa suureen menetykseesi, raskas on sinunkin kantaa suruasi mutta varmasti jonain päivänä sekin aika tulee että pystyt käsittelemään asioita tuntematta noin suurta tuskaa. Itselläni kuoli rakas sisko heinäkuussa ja elokuussa olin itse sairastunut syöpään......siinäpä olikin miettiminen että kuinka tästä eteenpäin, menin terveyskeskukseen ja pääsin siellä juttelemaan joka olikin kohdallani oikein hyvä ratkaisu, yritä myös sinäkin sitä kautta ja jos ei helpota niin antavat reseptin mielialalääkkeisiin jotka auttavat sinua itseäsi nimenomaan, minä pääsin näin tilanteen herraksi ja nyt olen hyväksynyt oman sairauteni mutta sisareni kuolena odottaa vielä aikoja parempia, mutta kyllä sekin aika tulee että siskoni muistuu taas elävästi mieleen ja saan siitä voimaa jatkaa, sainahan sentään saattaa hänet ihan omassa kotona sen rajan yli mikä meitä kaikkia joskus odottaa ja hän kyllä on sitten siellä, kuolemaa en enää pelkää ja se on hyvä asia sillä aitä kautta vain ja ainoastaan olen pustynyt elämään tätä päivää ja samaan minulle määrätyt hoidot jotka vievät nyt aikani ihan täysin...... oikein halausien kautta sinulle voimaa ja ammenna sitä myös täältä näistä maailman ihanimmista ihmisistä jotka eivät varmaan vaikeimmallakaan hetkellä sinua hylkää....
- Äitini kuoli aivosyöpäänRiikka
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänTiltu_R
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänninnu72
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänpinjaenkeli
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänKristiina
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänriikka70
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänsaatan
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänriikka70
- Re: Äitini kuoli aivosyöpäänsurusyksy