Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

puolison menetys

Menetin puolisoni 12.12.08 vakavan sairauden takia ja elämäni on sekaisin. Olen 56-vuotias nainen ja olisi tullut kohta 10 vuotta tapamiisestamme. Meillä ei ollut yhteisiä lapsia, ainoastaan minulla ja hekin ovat aikuisia. Puolisoni oli kuin isä tyttärelleni ja hänelle menetys olikin suuri. Näin yli nelikymppisenä aloitettu seurustelu oli ainakin meidän kohdallamme suurta rakkautta ja siksi olonikin on tosi surkea. Minä en itse edes nähnyt puolisoni elämän hiipumista , vaan uskoin koko ajan ihmettä, mutta kuolema korjasi omansa. Kaksi koiraani ja kissa pitävät minut ainoastaan tässä elämässä kiinni tällähetkellä; on pakko nousta ylös ja antaa ruokaa heille ja pitää mennä lenkille. Tässäkö elämäni nyt on? Tiedän tämän surun helpottuvan joskus, mutta ei se nyt ainakaan tunnu helpolta odottaa sitä joskus. En halua olla leski!
Kiilas
Kiilas | 16.1.2009 klo 11:13:30