Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isän lähtö lähenee.
Otan osaa suruunne!Minä menetin mieheni syyskuun 11 tänä vuonna ja vaikeaa on ollu. Pienten lasten kanssa yritän nyt viedä elämäämme eteenpäin ilman rakasta, ilman tukijaa ja ilman sitä kaikkea mitä mieheni meille antoi. Suru on lohdutonta.
Maksasyöpä vei rakkaamme vain 3.5kk sairastamisen jälkeen, se on niin väärin
Viha ja kiukku on minulla päällimmäisenä, suru ja kyyneleet päivittäisiä ja kysymys miksi? tulee joka kohdassa vastaan.
Lapset antavat voimaa minulle, mutta kuka heille sitä antaa, kun minulla sitä ei ole :o(
Työt aloitin maanantaina ja täällä ei ole hyvä olla, ehkäpä maanantaina en tule tänne. Tuntuu niin pahalta olla, kun ei jaksa tehdä mitä pitäisi, kyyneleet tulee muutamia kertoja päivässä, onneksi työkaverit ovat ihania, auttavat ja osaavat olla hiljaa jos niin haluan.
Mieheni pyysi minulta anteeksi, ettei jaksa enää ja siitä meni puolitoista vrk, kun viimeinen hengen vetäisi tuli ja kuolema vei, lupaa kysymättä...
Minäkin olen kuullut tuon, että parempi näin kuin onnettomuudessa tms, mutta ei kuolema ole koskaan helppo. Tiedän, että me ennätettiin jutella ja käydä asiat läpi, ennätettiin hyvästellä moneen kertaan ja sain sanoa kauniita sanoa matkaevääksi, mutta silti, helppoa ei ole, eikä tule olemaan.
On kamalaa katsoa, kun rakas lipuu pois :o(
Voi että...
-Ninnu
- Isän lähtö lähenee.Natikainen
- Re: Isän lähtö lähenee.ninnu72
- Re: Isän lähtö lähenee.surusyksy
- Re: Isän lähtö lähenee.Natikainen
- Re: Isän lähtö lähenee.Tiltu_R
- Re: Isän lähtö lähenee.ninnu72
- Re: Isän lähtö lähenee.tuulapirkko
- Re: Isän lähtö lähenee.Kristiina
- Re: Isän lähtö lähenee.erpolainen