Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Sarkoomaan sairastuneita?
Moikka! Enpäs oo huomannu täällä käydä katsomassa onko joku kirjotellu jotain :DJos en ihan väärin muista niin marginaali oli 2cm, muistan ainakin kun kauhistuin sen pois leikattavan alueen kokoa ihan hirveesti, onhan tossa jo viitisen senttiä suuntaansa.
Mut leikattiin TAYSissa ja osittain tehtiin seurantaa sielläkin mutta muutin Jyväskylään niin nyt seuranta on tehty täällä keskussairaalassa. Lähinnä seuranta on ollut noita magneettikuvia ja välillä plastiikkakirurgi on kattonu sen haavan. Mulla on nytkin tiedossa kaks magneettia kahen kuukauden sisään enkä nyt enää tiiä mitä kohtaa kropasta kuvataan milloinkin :D Noi tutkimukset kulkee aika hyvin käsi kädessä toistensa kanssa että kun on lääkäriaika tiedossa sarkoomasta niin aika varmaks saa odotella kutsua myös kilpparitutkimuksiin. En nyt tiiä kumpaa ne enemmän tutkii tällä hetkellä. Pitäiskin kyllä pyytää kaikki paperit molemmista sairaaloista niin näkis vähän että mitä on tehty ja milloin kun se sarkoomahomma meni jotenkin niin äkkiä etten ehtiny sitä edes tajuumaan.
Hyvinhän mulla pyyhkii tällä hetkellä, loppuelämän kestävä lääkitys jäi toisesta sairaudesta ja niitä arpia sitten kummastakin että kyllähän nää mielessä pyörii aika useinkin. Mulla on vähän muuttunu suhtautuminen elämään näitten syöpien jälkeen mutta toisaalta, onhan sitä vakavampiakin sairauksia olemassa eikä ne välttämättä ole edes syöpiä. Että jos näinkin pienillä ja "helpoilla" vaivoilla selvisin niin mahtava juttu!
Toivottavasti sulla on myös kaikki hyvin ja että arpi siitä pikkuhiljaa siistiytyy :)
- Sarkoomaan sairastuneita?Meze-78
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Noksupoksu
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Noksupoksu
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?patti vatsassa
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Suvi-Tuuli
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?nra
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?tiramisu