Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Sarkoomaan sairastuneita?
Moi,Ei voi olla todellista että kilpirauhassyöpäkin löytyi. Tai todellistahan se siis on sulle, mutta eikö riittäisi 1 syöpäsairaus yhdelle ihmiselle. Jotain rajaa voisi olla... Toivottavasti voit hyvin?
Saako kysyä missäpäin olet ollut DFSP seurannassa? Kiinnostaa tietää miten eritavalla missäkin sairaalassa seuranta hoidetaan. Mun seurannat on tähän asti ollut vaan just sitä että plastiikkakirurgi kattoo arpea ja välillä tunnustellut sitä. 2 krt sain kortisonia arpeen koska siitä tuli ylikasvanut ja kutiseva "hirvitys".
Muistatko yhtään mikä marginaali sulla oli leikkauksessa? Mulla 1,5cm ja sen takia kontrollit 4kk välein, kun se marginaali on normaalia pienempi. Mielenkiinnolla odotan tulevaa mangneettia maaliskuussa.
Tavallaan mustakin tuntuu että eihän tää nyt mikään niin vakava "tauti" ole, mutta kuitenkin välillä iskee sellanen todellisuus tajuntaan että lopun elämää joutuu olemaan varpaillaan ja seuraamaan arpea, jota ei voi olla huomaamatta. Ja tottua siihen että ihmiset tuijottaa uimahallissa jne ja ei voi enää ikinä pitää niitä tiettyjä vaatteita, koska arpi näkyy. En häpeä arpea mitenkään, mutta se on mulla niin törkeennäkönen että ei sitä hirveesti viitti "esitelläkkään". Blaah...joo, mutta täytyy olla iloinen että elämä on ihan ok tällä hetkellä =) Toivottavasti myös sinulla!
- Sarkoomaan sairastuneita?Meze-78
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Noksupoksu
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Noksupoksu
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?patti vatsassa
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Suvi-Tuuli
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?Meze-78
- Re: Sarkoomaan sairastuneita?tiramisu