Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Sarkoomaan sairastuneita?

Sorry,kun nyt tulee vasta vastattua sun viestiin,kun käyttäjätunnuksetkin pääsi välillä unohtumaan. Minä aloitin työt viikko sitten, suhteellisen hyvin on mennyt. Pientä pistelyä voi tuntua rinnassa ,kun verisuonet ym. etsivät leikkauksen jälkeen paikkaansa.Rintaliivejä en ole pitänyt töissä, kun ne hankaavat leikkaushaavaa ja aiheuttavat ärsytystä, en tarvitse liivejä rintojen tukemiseen AA-kupin johdosta. Leikkauksen jälkeen sain 30kertaa sädehoitoa. Sädehoito oli vapaaehtoista, mutta lääkäri suositteli sitä koska olen vielä suhteellisen nuori (50-vuotta)ja mahdolliset syöpaä aiheuttavat solut jos niitä olisi vielä jäänyt, voivat muuntautua vuosien kuluessapahanlaatuisiksi.Kysyppä lääkäriltäsi, miksi et ole saanut sädehoitoa? kuinka vanha olet? ymmärrän huolesi sairauden shteen, mutta olet varmaan hyvässä asiantuntija hoidossa. jokainen potilas hoidetaan yksilöllisesti. DFSP-itselläni on paikallinen ja kyllä tietääkseni sen diagnoosin saatua se on muillakin.Olen nauttinut kesästä, mökeillytt, uinut ja käynyt kesätapahtumissa. Hyvää kesänjatkoa! ollaan yhteyksissä
Suvi-Tuuli | 20.7.2011 klo 11:27:51