Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: syöpä ja happo-emäs tasapaino
Hei! En ollenkaan väitä olevani oikeassa, mutta tähän asiaan minäkin olen törmännyt ja kerron miten. Valitin kuntoilua ja karppaamista harrastavalle pojalleni nivel- ja lihaskipujani ja hän kertoi aineesta nimeltä Cocovi MSM-jauhe. Otin netissä selvää tästä ja aloin käyttää. Se piti aloittaa aivan pienen pieninä annoksina, ettei tulisi päänsärkyä. Lonkkanivel on huomattavasti parempi, pystyn kävelemään nyt luonnossa monta kilometriä sen kipeytymättä.Lisäksi tämä aine vähentää kuulemma kehon happamuutta! Olen jo vuosia sitten lukenut, että sitruuna muuttuu mahalaukussa emäksiseksi. Olen käyttänyt sitä apunani refluksitautiini, mutta sitten hammaslääkäri sanoi EI. Siirryin jälleen käyttämään Somac-pillereitäni enkä ole niistä luopunut tämän MSM:n aikanakaan.
Minulla on lymfosyyttinen lymfooma. Toivon, että tuo emäksisyys olisi hyväksi syövän hoidossa. Mitenkähän vaikuttaisi hiilihydraattien välttäminen? Käyttääkö syöpäkasvain sokereita ravinnokseen? Tietääkö joku siitä?
Hyvää syksyä kaikille! T:Hilleviivi
- syöpä ja happo-emäs tasapainoKirppu67
- Ylläpito muistuttaaYlläpito
- Re: Ylläpito muistuttaaKirppu67
- Re: syöpä ja happo-emäs tasapainohilleviivi