Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: syöpä ja happo-emäs tasapaino
Heippa!Tässä happo-emäs tasapainossa kaikki perustuu ihmisen happamuuteen eli lähes poikkeusetta, diabetes, ylipaino sekä myös syöpään sairastuneet ihmiset ovat ylihappamia. Ruokavaliota muuttamalla muutetaan kroppa emäksisen puolelle.
Kirjan pH-Ihme on kirjoittanut Robert o.Young ja uusimmassa painoksessa on lisätty lukuisia reseptejä. Minulla on käytössäni taulukko josta katson mahdollisimman emäksisiä ruokia esim. avocado, kurkku, parsakaali, greippi (hassua että hapan hedelmä emäksisöityy elimistössä) ja juomalla alkalisoitua vettä.
Itsella NHL eli non hodgking ja sen on kerrottu olevan parantumaton vaikka hoitoja siihen on tarvittaessa mutta pois sitä ei koskaan saa.
Haluankin itse omalta osaltani vaikuttaa kaikin keinoin että pystyisin vaikuttamaan edes taudin etenemiseen.
Ohessa pari linkkiä:
** Ylläpito poistanut linkin **
se on mielenkiintoinen juttu Suomessa asuvasta parantuneesta Ingridistä.
** Ylläpito poistanut linkin **
Itse ostin kirjani kirjakaupasta mutta tuolta löytää muuta tietoa.
Laittakaa ihmeessä viestiä kaikki te jotka olette jotain vastaavaa ruokavaliota käyttäneet, onko ollut mitään muutosta / apua?
- syöpä ja happo-emäs tasapainoKirppu67
- Re: syöpä ja happo-emäs tasapainoKirppu67
- Ylläpito muistuttaaYlläpito
- Re: Ylläpito muistuttaaKirppu67
- Re: syöpä ja happo-emäs tasapainohilleviivi