Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: syöpä ja happo-emäs tasapaino
Olen toistuvasti törmännyt väitteisiin, että elimistön happamoituminen lisää syövän riskiä, mutta itse en ole tähän asiaan kovinkaan aktiivisesti perehtynyt. Sen sijaan erään sukulaismieheni vaimo sairastui keuhkosyöpään, niin että hoidot päätettiin jo lopettaa. Mies ei kuitenkaan antanut periksi, vaan alkoi soveltaa luonnonlääkitsijän taitojaan, ja vaimo kuolikin sitten vuosia myöhemmin kohtuullisen iäkkäänä - eikä syöpään, mitä pidettiin ihmeenä.Mies on tänäkin päivänä vakuuttunut siitä, että hän "paransi" vaimonsa näillä itse valmistamilla rohdoillaan, jotka muuten olivat pakuriteetä ja koivuntuhkauutetta (joka on emäksistä ja vähentää elimistön happamuutta). Minullekin hän valmisti heti annokset, kun kuuli sairaudestani isältäni, mutta en ole kumpaakaan rohtoa tohtinut nauttia enkä edes kokeilla. Rintasyöpäni ei ole uusinut, vaikka aggressiivinen ja paikallisesti laajalle levinnyt olikin.
- syöpä ja happo-emäs tasapainoKirppu67
- Re: syöpä ja happo-emäs tasapainoKarhutar
- Ylläpito muistuttaaYlläpito
- Re: Ylläpito muistuttaaKirppu67
- Re: syöpä ja happo-emäs tasapainohilleviivi