Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: syöpä ja happo-emäs tasapaino

Hei Kirppu, kertoisitko lisää millainen ruokavaliosi on, jolla sait veriarvosi kuntoon. Mikä on kirjan nimi ja tekijä?

Itse sairastan harvinaista ja agressiivista kohdunkaulansyöpää joka oli paikallisesti levinnyt. Nyt kuitenkin vastoin kaikkia ennusteita on minulla jopa mahdollisuus parantua eli kaikki on mennyt hyvin.

En tiedä onko elintavoillani merkitystä, mutta haluaisin niin uskoa. Liikun paljon päivittäin ja olen muutenkin ulkona, jos en muuta niin istun auringossa. Syön kaikkia mahdollisia marjoja 2-3 kertaa päivässä.Aamuin illoin tyrniä, mustikoita,karpaloita,punaviinimarjoja sekoitettuna esim marjakeittoon ja lisäksi siihen pellavansiemenrouhetta ja erilaisia leseitä. Päivällä syön suoraan pensaasta marja-aronioita ja omenan ja ehkä muitakin hedelmiä. Käytän rasvatonta plus maitoa ja d-vit.lisää. Hb meinaa silti laskea näin sytojen aikana, verilätyjä olen yrittänyt popsia.
riitta47 | 8.10.2011 klo 10:24:49