Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Ajatussyöpä
Luen uutena potilaana näitä juttuja, kiitos kirjoituksestasi. Itselleni on tullut yllätyksenä se, että kartan joitakin ihmisiä tietoisesti ja otan "kevennetyn" keskustelun käyttöön, sillä en kestä enää yhtään neuvoja siitä, kuinka tämä sairaus pitää ottaa taistellen. Koko identiteettini on uudessa myrskyssä ja tunnen vain selviytyväni niin hyvin kuin voin, se saa nyt riittää. Haluan nauttia rauhassa yksinolosta, silloin minun on hyvä olla. Pelkään loukkaavani muita, sillä EN KESTÄ heitä. Parhaillaan on tapahtumassa kai jonkinlainen uudelleenarvioimisen aika monessa asiassa. Ei ole mukava huomata itsessään ylikriittisyyttä muiden suhteen. Muistutan välillä itseäni eräästä lauseesta, jonka sanomalehdestä luin: Hapan vanha ihminen, olkoon mies tai nainen, on pirun loistotekele! Ajatella, olen saanut pidettyä tuommoisen känkkäränkän piilossa itseltäni ja muilta, tullut siten hyväksytyksi. Sytostaattihoito on tulossa, ei ole sairaus vielä minua jalostanut. Ihana osallistua ajatusten vaihtoon, valoisaa mieltä kohti kirjoittelemalla!!! Hilleviivi- Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäkäpy
- Re: Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäani.liini
- Re: Ajatussyöpähilleviivi
- Re: Ajatussyöpäsoikku