Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Ajatussyöpä
Minun lymfoomalaatuni on pienisoluinen, hitaastietenevä lymfosyyttinen lymfooma. Alkoi ties milloin, mutta kesäkuun alussa olin eka kertaa lääkärillä, kun tuli kuume (38,5) ja kaulalla, niskassa ja solisluiden lähellä olevat imusolmukkeet turposivat ja olivat tosi kipeät. Niskassa on ollut pari pattia kipeänä aika ajoin jo ainakin 2-3 vuotta. Ultraäänessä syksymmällä kaikki suurentumiset näkyivät, mutta ohutneulakoe ei antanut syöpäsolutulosta, verikokeet ok. Lopulta lääkäri päätyi koepalan ottamiseen ja jouluksi sain diagnoosini. Nyt katsotaan taas verikokeita ja 2.3. on lääkäriaika. Hoidoista en vielä ymmärrä, mutta sytostaatista oli viimeksi puhe lääkärillä. Hän selitti haitat, hoito tehoaa, mutta ei paranna. Sairaus uusii sitten taas joskus. Luuydin on tutkittu ja sielläkin on jo vähän vikaa.Palelua on ollut jo kauan, mutta aattelin, että vanhuus ei tuu yksin! Olen 64-vuotias. Täytyypä katsella tarkoin noita muitakin palstoja, jos löytyisi lisätietoja tästä minunkin syövästäni.
Pysytäänpäs sitten vaan reippaina tyttöinä! Aina kun jaksetaan...
- Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäkäpy
- Re: Ajatussyöpäunelma
- Re: Ajatussyöpäani.liini
- Re: Ajatussyöpähilleviivi
- Re: Ajatussyöpäsoikku