Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Yksinäiset-miten selviydytte?
Hei!Oletpa Sinä reipas ja tasapainoinen ihminen. Kuitenkin kaipaat tosiystävää, jonka kanssa voisit matkustella ja keskustella ym.
Oletko yrittänyt syöpäyhdistyksen tilaisuuksiin mukaan? Olen kuullut, että sieltä löytyy kavereita, vaikka en ole itse siellä käynytkään. Sinne kuitenkin ensin menisin tai jollekin yhdistyksen kurssille tai johonkin seurakuntaan.
Asia, jonka vuoksi ryhdyin kirjoittamaan, on usko Jumalaan ja Hänen voimaansa. En sano, että, kun uskoo, niin aina paranee. Mutta sanon, että Hänen kauttaan opimme, mitä on turvallisuus, Jumalan rakkaus ihmistä kohtaan ja että Hänelle voi puhua kaiken mahdollisen, eikä koskaan ole enää yksin.
Jos Sinua kiinnostaa keskustella, lähetä henkilökohtainen viesti. Joskus on helpompi puhua, kun voi puhua yhdelle monen sijasta. Luulen kyllä, että olet puhutellut kaikkia tektisi lukeneita, tulee heti kysymys, miten voisin auttaa.
Ehkä löydät lounasseuraa silloin tällöin tältäkin palstalta, missä sitten asutkin.
Siunaavin terveisin toinen yli kuusikymppinen mummi
- Re: Yksinäiset-miten selviydytte?elämässä mukana
- Re: Yksinäiset-miten selviydytte?Tigerlily
- Re:Ohjesyövästä parantunut