Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Syöpäjärjestöjen tutkimus kuinka suuri osa syövistä on itse aiheutettuja
Tuohon diabetes juttuun ajattelin että paskan marjat. Olen itse D2 eli olen itse aiheuttanut sairauteni. Jos siihen nyt vielä lisätään että myös syöpä on siitä johtuvaa olen vihainen ja pettynyt itseeni. Myönnän olevani ylipainoinen ja liikun liian vähän, mutta en aioi ottaa vastuuta tästä näin helposti.Tarkaailin sythoidoissa olevia sen 6 kertaa. Ainut lihava minun lisäkseni oli eräs vanha pappa. Muut siinä huoneessa olavat ja käyneet minun hoitojeni aikana eli yli 10 henkilöä olivat normaali painoisia.
Kysyin myös diabetespalstalla onko muita syöpäpotilaita ja sain vain yhden vastauksen. Siellä kirjoittelee tosi paljon porukkaa.
Seurasin myös tuttaviani joilla on tai on ollut syöpä heistä ei kukaan ole ylipainoinen.
Tämä vuodatus tuli siksi koska olen kyllästynyt jatkuvaan Yleisen sanan vihjailuun siitä että D2 on elitapasairaus ja itseaiheutettu. Oli se sitten tullut mistä tahansa ei tuollainen syyllistminen auta siinäkään.
Tuo syöpä kyselyn tulos sai myös niskakarvat pystyyn. Aika raakaa peliä syyllistää sairaita. Oma lääkärini vastasi minulle kun aluksi kysyin jostain että voisiko olla seurausta tästä, että jos olet ollut atomipommin lähellä niin sitten hän voi sanoa että se on syy. Muut ovat arvausta ja siihen tuhlaa turhaan energiaa. Se riittää minulle ja muistelen aina tuota lääkärin sanomaa kun ajtatuksiin yrittää tulla peikkoja.
- Re: Syöpäjärjestöjen tutkimus kuinka suuri osa syövistä on itse aiheutettujameikku
- Re: Syöpäjärjestöjen tutkimus kuinka suuri osa syövistä on itse aiheutettujaLiverTransplantation