Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Hei vaan kaikille

No niin täällä sitä ollaan taas pitkästä aikaa,ja oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille .Olen huomannut että kaikki muut jotka olivat samoihin aikoihin avanteen poistossa jataistelivat samoin vessarumban kanssa ovat jo olleet pitkään työssä.hHieno lukea miten tässä yksi ja toinen on toipunut hoidoista.Itse aloitin työt helmukuun alussa .Olin pois työstä 1v 4kk ja oli jo sellainen olo että tuleeko siitä yhtää mitään,mutta hyvin on mennyt kyllä ne voimat sieltä löytyivät.Kokonaan en voi vieläkään unohtaa hoitoja ;kun mulla on edelleen käsien ja eteenkin jalkojen tunnottomuutta.Hoitojen jälkeen kun oli voimaton olo tuntui kuin tästä ei tulis enää mittään.Kun hoidot loppu toukuk.07 ,niin syksyllä alkoi olla sellainen olo että ihanaa kun jaksoi touhuta puutarhassa ja sai tehdä mitä halus kun oli lomaa.Nyt jälkikäteen aattelee että tarvittiinko tämä sairaus jotta osais iloita terveydestä.Nyt ainakin elämä on ihanaa ja aurinkoinen paistaa pitkästä aikaa OIKEIN HYVIÄ VOINTEJA KAIKILLE .olen hengessä mukana vaikka en teitä tunnekkaan tervNyppy
nyppy | 14.2.2008 klo 12:27:29