Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Tiedä häntä asiasta
no ehkä se johtui siitä että lomalla tuli syötyä enemmän lihaa ja sitten ei tullut sitä liikuntaa niin paljon kuin töissä(tervan juontia)...olo oli aikas kivulias kun oli toista metriä ilmeisesti tuota suolta täynnä ...Ja lentomatkakin oli sellaista istuskelua (12 mennessä ja 10 tullessa) joten ei ihme että meni umpeen.
Ja osittain ehkä myös kun yritin jonkun päivän olla ilman Vi-Sibliniä...Se ei vaan käy minulle olla ilman aamu- ja ilta-annosta.:)
muuten kaikki ruoka on ihan ok,paprika ei tahdo sulaa oikein joten sen kanssa saa olla varovainen.Salaatit ja kuitupitoinen ruoka plus minulla Vi-Siblin niin sitten toimii.
Neljä päivää on mennyt ja Movicolia joutunut Vi-Siblinin lisäksi nauttimaan ja tännän on alkanut toiminta vilkastumaan.Eli kolme päivää ollut tiukkaa....
Eli mitä minä opin tästä; älä yritä olla "normaali" vaan tee niin kuin on hyvä niin ei tule seurauksia.
Eli Vi-Siblin kuuluu minun ruokavaliooni yhtä kiinteästi kuin porkkanat:)
Terveisiä vaan...
- Hei vaan kaikilleKeeko
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- TervehdysKeeko
- ja täällä taasKeeko
- Re: ja täällä taasvapaa pudotus
- Tiedä häntä asiastaKeeko