Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Hei vaan kaikille
Hei Tigerlily,Kiva kun vastasit.
Minun ei ole tarvinnut käyttää mitään ulostuslääkettä vaan olen pärjännyt pelkän V-siblinin kanssa hyvin.
Noin kk ajan leikkauksesta en ottanut v-sibliniä koska halusin nähdä mikä on tilanne ilman sitä ja mikä on ero sitten kun alan sitten sitä ottaa.
Alkuun kävin vessassa melko tiuhaan ja useimmiten jo kesken ruokailun. V-siblin on auttanut siihen, että ulosteet on "runsaampia",joten ilmeisesti kerralla tulee sitten enemmän eikä tartte koko ajan ravata.
Otan sitä vain yhden mitallisen aamuin sillä lääkäri sanoi, että kannattaa jättää isommat annokset jatkoa ajatellen tulevaisuuteen. Näin olen nyt tehnyt.
Syön kaikkea mutta eritoten kalaa tekee kovasti mieli.Samoin kivennäisvettä.Mistä lie johtuu?
Olen aloittanut kuntoilun ja nyt olen huomannut, että ulostustarve on tihentynyt merkittävästi ja määrät on taas pieniä "kissanpieruja". Voisiko johtua jotenkin liikunnan määrästä? Oletko sinä huomannut mitään samansuuntaista?Sinähän kaiketi liikut myös paljon.
Muuten kaikki hyvin.Syöpäarvo 0,9 veriarvot ihan hyvät.
Eräs lääkäri sanoi, että monet suolistoleikkauksen läpikäyneet ihmiset vähitellen jättävät punaisen lihan pois ruokavaliostaan.Olisiko se oma elimistö,joka jotenkin viestittäisi tällaisen toiveen?
Viime vuonna keskityin keräämään henkisiä voimavaroja ja onneksi niitä riitti ja nyt on fyysisen puolen vuoro.
Kiva kuulla, että' sinullakin on virtaa ja voimaa tehdä sitä mikä tuntuu omimmalta.Väsymys on varmaan tätä totaalista väsymystä,josta toipuminen vie kullakin oman aikansa.Varmaan meidän kaikkien sairastaneiden voimavarat on käytetty totaalisesti loppuun sairauden aikana ja nyt huomaan ainakin itse eläväni tätä "vuosi sitten-vaihetta". Eli usein mietin sitä missä olin juuri vuosi sitten ja kuinka huonossa kunnossa ja epätoivoinenkin välillä olin. Eli tavallaan huomaan eläväni sitä viime vuotta uudelleen.Ehkä siinäkin kysytään voimia.
Hyvää kevään jatkoa sinulle
t:Vapaa pudotus.
- Hei vaan kaikilleKeeko
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- TervehdysKeeko
- ja täällä taasKeeko
- Re: ja täällä taasvapaa pudotus
- Tiedä häntä asiastaKeeko