Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Hei vaan kaikille

Hei Tigerlily,

Me kun ollaan kuljettu melko samaan tahtiin tällä syöpä / avanne rintamalla niin kiinnostaisi tietää millaisia ongelmia olet kohdannut sen ensiriemastuksen jälkeen?
Joko olet käynyt jatko kontrolleisaa ja millainen seuranta aikataulu sinulle on annettu?
Minulla on asiat paremmin kuin uskalsin toivoa ja olen hiljalleen palannut töihin mutta en kuitenkaan ihan 100 % sillä jotenkin tuntuu, että lähes kaikki fyysiset voimat tuli käytettyä loppuun siinä sairastamisen aikana. Nyt koitan kohentaa kuntoa ja ottaa hiukan rauhallisemmin.Ja on aivan ihanaa kun kaikki lomapäivät eivät enää ole SAIRASLOMApäiviä vaan oikeita vapaapäiviä.
Minulla on ekat kuvaukset ja tähystykset maaliskuussa ja ilmeisesti n. puolen vuoden välein on kontrolleja ensi alkuun.Kaikkiaan viiden vuoden ajan.Liekö sama kaikille syöpäpotilaille?
Kaikenkaikkiaan on mahtavaa kun sai aloittaa tämän vuoden niin täysin eri merkeissä kuin edellisen vuoden vaikka sekin oli kaikessa karmeudessaan antoisa,unohtumaton vuosi.

Hyvää talven jatkoa sinulle ja Keekolle myös paljon terveisiä kuten myös muille kohtalotovereille
T.Vapaa pudotus
vapaa pudotus | 29.1.2008 klo 20:17:30