Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: ja täällä taas
Hei Keeko,Onko sulla tietoa, että mikä aiheuttaa sen, että suoli menee umpeen? Johtuuko se siitä mitä syöt vai onko se joku fysiologinen juttu? Onko se käytännössä sitä, että ulostetta ei tule vaikka ulostamistarve on vai miten se ilmenee?
Oletko noudattanut jotain eritysruokavaliota vai maistuuko kaikki?
Mulla on avateen sulusta reilu 3 kk ja toistaiseksi kaikki toiminut hyvin.Onko sulla konkarina tietoa mitkä on yleisimmät vaarat tässä meidän tilanteessa vai onko tässäkin kaikki ihan yksilöllistä?
Mä olen syönyt lähes kaikkea mutta aika pieniä annoksia voi kerrallaan syödä.Paino on noussut kesästä n. 10 kg.mutta nyt voin ja jaksan kuitenkin kuntoilla mikä on hienoa.
Töissäolo tökkii:vuorotyö vie mehut ja jotenkin olen tullut siihen tulokseen, että en välttämättä haluaisi enää jatkossa uhrata niin paljon ajastani ja voimistani työelämälle vaan tälle omalle elämälle ja satsata omaan hyvinvointiin.
Mutta jostainhan se elantokin on saatava,joten kinkkisiä ratkaisuja tässä joutuu miettimään.
Mutta hienoa olla kuitenkin kaikkia näitä kokemuksia rikkaampana täällä ja tukevasti elämän syrjässä kiinni.
Hyvää jatkoa sinulle.
t:vapaa pudotus
- Hei vaan kaikilleKeeko
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- Re: Hei vaan kaikilleTigerlily
- Re: Hei vaan kaikillevapaa pudotus
- TervehdysKeeko
- ja täällä taasKeeko
- Re: ja täällä taasvapaa pudotus
- Tiedä häntä asiastaKeeko